Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

R.I.P Vanha dedi

Viestiketju osiossa 'Yleinen Melondia' , käynnistäjänä lolman_fin, 13.07.2015.

1. lolman_fin

lolman_fin Modeloo Melooni

Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    Täällä voi muistella kaikkea mitä vanhalla dedillä on tapahtunut! Parhaat hetkesi tai noloimmat mokasi. Kuvia ja/tai videoitakin voi laittaa! Itse olen edelleen 4:18 vanhalla dedillä... TNT jämiä löytyy ja myöhemmin tänään tulee video hubien tuhoamisesta tnt:llä! Ei tulekaan videota, koska videon fps on niin surkea (1-5) editoidessa (pelatessa 60fps ja media playerissa 30-60fps riippuu tnt määrästä)... Olisi pitänyt se ensin tarkistaa ennen kuin tunnin kuvaa... No onneksi moni otti videota kuten Lentsusan (Valinnan vaikeus) jonka videon linkkaan tänne kun se julkaistaan (ellei hän ehdi ensin)
    Ilmoitan ajan milloin dedi sulkeutuu, jos olen vielä silloin servulla.

Viimeksi muokattu: 13.07.2015
  2. Miinaharava

Miinaharava Emerald Vip Emerald

Tykkäykset:
    5
    Pisteet:
    32
    Mc:
    Miinaharava
    hmm, juuh. Itsekkin kuvailin melkei kokoajan videota, tosin alhaisen Fps vuoksi sekä yleisesti Minecraftin järkyttävän lagin, en varmaan tule julkaisemaan sitä.