1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

My little Melons, Gaming is magic

Discussion in 'Yleinen höpinä' started by jonatan313, Jun 28, 2015.

1. jonatan313

jonatan313 Pelaaja Pelaaja

Trophy Points:
    7
    Chrysalis... eikun se on kuningatar... Trollestia x3

2. Samppao2

Samppao2 Collector Melooni

Trophy Points:
    600
    Kun olen seurannut tätä keskustelua niin en voi sanoa että yllättyisin lukemastani. Jo ennen tekoa tiesin että ketjusta tulee tikittävä aikapommi.
    Toki, viestit joihin viittaan on nyt poistettu foorumeiden sääntörikkomusten vuoksi mutta tämän tyyppiset viestit olivat odotettavissa koska aihe on se mikä on.

En halua olla itse millään tapaa hyökkäävä tai stereotyyppeihin loikkaava tässä viestissäni mutta se on vain tosi että monet bronyt menevät "hieman" liian pitkälle faniudessaan.
    Itse tykkään/tykkäsin sarjasta sen erilaisuuden vuoksi mutta fanit saisivat olla hillitympiä. -Todella paljon.
    Mutta se ei ole mikään syy alkaa haukkua ja loukata muita tarkoituksella. Se, että joku tekee typeriä, jokseenkin pelottaviakin asioita, ei tarkoita sitä että kaikki muutkin tekevät saman perässä.

En kuitenkaan väitä ettenkö ymmärtäisi huonoja suhtautumisia yhteisöä vastaan, kuten jo sanoin, mielestäni jotkut bronyt menevät aivan liian pitkälle faniudessaan ja toden teolla pelottavat minua. Kyseessä on kuitenkin loppujen lopuksi vain lasten piirretty. Mutta se että mennään heti kutsumaan vajaiksi/kehitysvammaisiksi/homoiksi yms. (Btw, homoiksi? Really? En usko että tuo enää edes vaikuttaa mihinkää koska sanalla haukkumisesta on tulossa oikean elämän cliché.) ei kyllä saa toistakaan puolta näyttämään yhtään sen paremmalta kuin poneja rakastavaa vastapuolta.
    Meinaan, ette mene ja hauku samaan tyyliin jotakuta joka sanoo tykkäävänsä vaikka Gravity falls:ista tai Advanture timesta ja pelien kohdalla tällaista ei ole lainkaan. Miksi vain tämän yhden harmittoman televisio-ohjelman kohdalla?

Monnine likes this.
  3. Novahot

Novahot Something New Melooni

Trophy Points:
    600
    Höw äböyt jätetään tuo riitely rauhaan ja palataan ketjun tarkoitukseen eli maagisiin poneihin (Tuo kuulosti paremmalta pääni sisällä).

Mie isken teille nyt kysymyksen jonka vastaamiseen tarvitaan tietämystä uusimmasta kaudesta. Eli jakso "Slice of life" on Mlp erikoisjakso ja jaksossa nähtiin paljon vanhoja tuttuja. Kysymys kuuluu: Kuka/ketkä oli teidän suosikki hahmot tästä jaksosta?

Itselläni oli Doctor Whooves :3

Monnine, Magic_Eye and Samppao2 like this.
  4. jonatan313

Trophy Points:
    7
    Samppa olen aivan samaa mieltä että jotkut menevät liian pitkälle mutta hei anna niiden olla. Tää on paras fandom ikinä ja tiedän että jotkut brony (esim clopperit yms) menevät vähän pitkälle ja tekevät stereotyyppejä

5. jonatan313

Trophy Points:
    7
    Jaksosta paras hahmo oli yllättävästi semmoinen joka ei sanonut sanaakaan. Dj-pon3 (eli vinyl scrach) ei puhunut mutta täytyy parhaan rooli antaa Changelingille häiden takarivissiä. varmasti oli täynnä maha sen jälkeen :D

Monnine likes this.
  6. Monnine

Monnine Æ Melooni

Trophy Points:
    600
    Noniin...
    #GoodThreadsNeverDie
    Listani:
    1. Discord
    2. King Sombra
    2.5...Fluttershy
    3. Doctor whooves (Jep, olen kuullut että ei ole Hooves vaan on Whooves)
    4. Princess Luna
    5. Starlight glimmer
    6. Uncle orange/Flam/Twilight...En osaa päättää
    7. Kenny (ei ole poni)
    8. Celestia, shining armor tai cadence...
    9. Igneous Rock Pie
    10. Mane-iac tai Sunset shimmer

Vaikeita päätöksiä, sarjassa on niin paljon hahmoja
    Edit: Lisäys: Olen katsonut kaikki 129 jaksoa ja odotan innolla 30.7. tulevaa seuraavaa :p

Last edited: Jul 5, 2016
  7. Novahot

Novahot Something New Melooni

Trophy Points:
    600
    Okei.. #GoodThreadsNeverDie ei oikeuta herättämään kaikkia vanhoja ketjuja eloon..

Tämä ketju on siis Necrottu turhan takia.. Aikaisemmat #GoodThreadsNeverDie necrottiin useamman henkilön halusta, ei vain siitä, että 1 henkilö halusi ketjun takaisin eloon

Pakkasukko likes this.
  8. lentsusan

lentsusan Nököprinsessa Ylläpitäjä

Trophy Points:
    600
    No ihan pakko päivittää tännekkin tämä ihanuus :3

Tilasin myös tuollaisen funko popin Dj-Pon3sta :3

Monnine and Pix3li like this.
  9. Monnine

Monnine Æ Melooni

Trophy Points:
    600
    Jos asiasta haluaa puhua, pitääkö sitten tehdä uusi ketju?