iPhone 4s käytössä Puhelinkaatikossa Samsung galalaxy SII plus, nokia lumia 800, samsung G5310 vai mikä kakka se nyt olikaan, , nokia c5 ....jne
iPhone 4S se mullakin taskussa komeilee. Ihan hyvä puhelin, mutta vähän turhan lasinen, putoilee herkästi, ja on muutenkin äpäkestävä. Sain syntymäpäivälahjaksi viime kesänä. Maksoin itse puolet, eli 150 egee.
Mullakin oli nokia c5, se oli aivan kauhea! Nykyään onneksi minulta löytyy Iphone 5s joten ei ole syytä huoleen.
Tämmöinen pieni arvostelu: Meikäläisellä on ollu kyllä luureja Nokiasta LG:hen ja siitä seuraavalle tasolle (#Nextlevel) Samsungiin. Tässä tullut 4kk rämpytettyä Samsungin Galaxy S5:sta. Hyvin on toiminu, ei mitään ongelmaa tullut vielä vastaan, itse olin yllättynyt ja erittäin tyytyväinen 16 mega @Pix3li :in takakameraan ja 5 mega @Pix3li :n etukameraan. Myöskin 4K videolaatu yllätti, mutta voit kuvata vain 5 minuuttia ja videon koko... puhutaan jo kunnolla gigoista. 1080p videokuva on mielestäni tarpeeksi tarkka, ja hyvälaatuinen. (60fps <3) Myöskin tilaa on mahtavat 16 gb, eli ei lopu ihan heti kesken. 4G ominaisuus on ihan mahtava, liitettynä saunalahden "huolettomaan". (<-- rajoittumaton netin käyttö, puhelut sekä tekstiviestit kotimaassa...) Meikäläisellä on nyt tuo musta versio, (eli pehmein takakansi mitä olla ja voi) ja se on hemmetin hiano! Meikäläisen ottama kuva lopputalvesta:
Minulla on taas käytössäni Iphone 4 jonka sain käyttööni... ...aika kauan sitten. Siinä on mahtavat 6,3 Gt:tä. Käyttöjärjestelmänä Toimii IOS 7.1.2. Minulla on ollut myös Samsung 5c, joka muuten kuulostaa yllättävän paljon räjähteeltä.
Mul on Samsung Galaxy Pocket (Se on pienempi ku ruisleipä : D) Specs linkki: http://www.samsung.com/hk_en/consumer/mobile/mobile-phones/smartphone/GT-S5301ZWATGY
Ostin puoltoista kuukautta sitten Samsung Galaxy S 3 4G/Lte. Oon tykännyt tästä, kamera ihan ok, ei lagaa tai hidastele, akku kestää hyvin. Bloatwarea voisi olla vähemmän...
Hehe, luin mielestäni kaikki viestit ja ymmärsin, että oon ainoo jolla on Nexus 5? Vai oonko ainoo? xD Mielestäni tosi hyvä :3 ja sain synttärilahjaksi vissii viime vuonna
Mulla taitaa sitte olla molemmat kamerat rikki puhelimessani, kun itselläni samainen Galaxy S5 valkoisena kylläkin, mutta kaikki kuvat on aivan totaali rakeisia ja huonolaatuisia :O
Nykyään Honor 7 Huawein se on mut ei ne markkinoi sitä Huawein nimel vaan se on pelkkä Honor 7 Full hd näyttö 3gb ramilla ja 8-ydin prossulla. Tehot ovat mielettömät. 20 MPX takakameralla ja 8mpx etukamera. Harmiksi videot parhaimmillaan 1080p 30fps... Noh kuvat ovat sitäkin parempia! Noh mitäköhän muita juttuja... Äly näppäin! Voi asettaa erilaisia toimintoja kun sitä painaa kuten: 1 painallus: screenshot 2 painallusta: kamera 1 pitkä painallus: whatsapp sormenjälkitunnistin (joka on sopivasti etusormen kohdalla ja jos sormen vetää ylhäältä alas se avaa sen valikon (mikä nyt tulee kun yläreunast pyyhkäsee) Aivan mahtava äänentoisto kaiuttimissa verrattuna mihin tahansa puhelimeen minkä olen nähnyt. Ja kun saman videon otin tabletilla ja tietokoneella ja kännykällä (samat kuulokkeet kiinnitettynä) niin basso kuului parhaiten kännykästä (paras äänikortti vai mikä onkaa?) 16gb tallennustila ei heti lopu kesken ja dual sim löytyy tarvittaessa (tai 1 sim + muistikortti) 4g liittymä vielä päälle (taitaa just toi saunalahti huoleton 4g olla) niin ei kyllä mitään muuta moitittavaa löydy paitsi se, että video on vain 30fps. Ennen oli LG G2 joka oli tehoiltaan hieman huonompi (full hd näyttö siinäkin) ja kamera oli muuten huonompi, mutta sai full hd 60fps videota sentään. No mutta ei sitä lg:tä ole ikävä. LG G2 nyt yhtenä päivänä vahingossa tippui lattialle ja yläkulmaan tuli särö. Nö pröblem kunnes huomasin, että kosketus ei toimi särön alueelta (joka oli noin 1/4 kännykästä) Se siitä LG:stä kun 150€ näytön korjaus ja känny sekosi muutenkin, puhelut eivät toiminu kunnolla, näppäinlukosta avaaminen mahdotonta jne... Kiitos lasinäyttö, kiitos! Niin Honor 7:ssä on muovinäyttö (kuten Appleissa ja Samsungeissakin, koska se on kestävempi ja kosketusnäyttö ei hajoa näytön mukana) ja ostin sen puoliks itse ja puoliks iskä suostu maksaa (yht. 400€ vain!) + sain verkkokaupasta lahjaksi Huawein kaiuttimen kaupan päälle... siinä vain taitaa olla huonompi äänenlaatu kuin kännykässä... GG...