Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Tärkeä Minecraft-accountin nimi

Viestiketju osiossa 'Uutiset' , käynnistäjänä Pix3li, 12.01.2015.

1. T4TU_

T4TU_ Zombie Melooni

Tykkäykset:
    620
    Pisteet:
    600
    Mc:
    T4TU_
    Omaa nimeäsi voit vaihtaa 30 päivän välein. Kun vaihdat nimesi, on sinun vanha nimesi suojattu 37 päivän ajan. Eli jos nyt esimerkiksi vaihtaisin nimeni tuta0301, ja en sitten tykkäisikään nimestäni ja haluaisin vaihtaa sen takaisin, minun täytyisi odottaa 30 päivää ennen kuin voin vaihtaa nimeäni uudestaan. Kun 30 päivää on kulunut, minulla on vielä 7 "turvapäivää" joiden aikana kukaan ei voi ottaa minun vanhaa nimeäni.

Eli siis:
    - Nimeä voi vaihtaa 30 päivän välein.
    - Kun olet vaihtanut nimesi, ei kukaan voi valita vanhaa nimeäsi seuraavan 37 päivän aikana. (Tämän jälkeen kuka tahansa voisi valita edellisen nimesi omakseen.)

2. Kaneli_FIN

Kaneli_FIN Teiniangsti Emerald

Tykkäykset:
    46
    Pisteet:
    47
    Mc:
    Ippenatorr
    Siis olikohan 30-50 päivän välillä kukaan ei voi ostaa sinun nimelläsi ukkoa jos vaikka haluat vanhan takaisin. Eli sinulla on aikaa miettiä haluatko pitää vanhan nimesi vai vaihdatko takaisin. Jos et siis vaihda sitä takaisin 30-50 päivän välillä, joku muu voi ottaa sinun ukkosi nimen.