Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Kitmelon varsijousi

Viestiketju osiossa 'Yleinen Melondia' , käynnistäjänä lolman_fin, 05.06.2015.

?

Uusi kitti vai nopeus takaisin?

  1. Uusi kitti (mvip)

    33.3%
  2. Nopeus takaisin

    66.7%
Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. Toadi

    Toadi Kerran Melondialainen, aina Melondialainen Emerald

    Viestejä:
    438
    Tykkäykset:
    317
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Toadtoad1
    Kaikkiin viesteihin ei ole varmaan pakko upottaa :D - Merkkiä?
     
  2. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    No sori ku sattuu olee vaa nii hauska painaa kaksoispiste ja d. Elämä on hauskaa
     
  3. B1tti

    B1tti dd Timantti

    Viestejä:
    153
    Tykkäykset:
    200
    Pisteet:
    270
    Mc:
    B1tti
    Minun mielestäni kaikkien kittien pitäisi olla samantasoisia eikä siten että yksi kitti on ylitse muiden. Vipeillä vain on enemmän kittejä mistä valita.
     
    Mrlegostar, T4TU_, tonksuli ja nämä pelaajat tykkäävät tästä.
  4. Magic_Eye

    Magic_Eye Emerald Vip Emerald

    Viestejä:
    20
    Tykkäykset:
    64
    Pisteet:
    52
    Mc:
    Magic_Eye
    Jep. Tuskin Melooni-vipeistäkään on kiva pelata jos tietää, että on vähän etulyöntiasemassa. Tapot ei tunnu miltään ja pelinmaku menee. Tai sehän on täysin sama kysymys, kuin että miks jonkun mielestä on kivaa pelata hackit päällä.
     
    Mrlegostar ja Toadi tykkäävät tästä.
  5. Magic_Eye

    Magic_Eye Emerald Vip Emerald

    Viestejä:
    20
    Tykkäykset:
    64
    Pisteet:
    52
    Mc:
    Magic_Eye
    Se on kyllä aika vaikeaa säätää kittejä täysin samantasoisiksi, koska eri pelaajilla on yksilöllisiä taitoja ja ominaisuuksia, mikä johtaa siihen, että joku on hyvä ihan toisella kitillä kuin joku toinen. Yksi ihminen ei siis voi sanoa, että mikä kit on nyt liian op tai mitä pitäisi säätää. Tarvittaisiin laajempaa tutkimusta aiheesta, että voitaisiin määrittää tietty kitti keskivertotasolle. Olisi rakentavampaa, jos jokainen pelaaja vaikka laittaisi tänne viestinä luettelon, tai oikeastaan kaksi luetteloa..

    1. Millä kiteillä tykkää pelata ja millä osaa parhaiten (mielellään kaikki kitit luettelossa)
    2. Miten on kokenut muiden pelaajien pärjäävän eri kiteillä (mielellään kaikki kitit luettelossa)

    Itse kokeilin KitPvp:tä ekan kerran vasta eilen niin en voi oikeen sanoa mitään. Tai tykkään oikeastaan vain bowista, koska jousen jännittäminen ja nuolen tippuminen alaspäin painovoiman mukana aiheuttaa kummaa mielihyvää..
     
    T4TU_ ja B1tti tykkäävät tästä.
  6. Toadi

    Toadi Kerran Melondialainen, aina Melondialainen Emerald

    Viestejä:
    438
    Tykkäykset:
    317
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Toadtoad1
    Itse pelasin eilen Tarkka-Ampuja kitillä ja lisäosana pidin suojakilpeä. No sain 22 tapon putken ja se oli silkkaa dominointia. Mielestäni olin OP, mutta mehän olemme maksaneet siitä kitistä. Muistakaa myös että KitMelonista löytyy myös SoupKitPvP, KitPvP,OPKitPvP sekä capture the flag. Nämä jotka mainitsin niin ne eivät sisällä ViP-kittejä vaan kaikilla on samat mahdollisuudet. KitPvP ja aseet ovat aina olleet ViPpien dominoinnissa. Muistan, kun minulla ei ollut vielä vippiä niin se ärsytti kun oli niitä snipereitä, mutta siihen tottui... Normi pelaajillehan ei ole muita aseita kuin lisäkittien "roskat". Vippeillä on tällä hetkellä pelin paras kit: Tarkka-Ampuja. Mielestäni kitit ovat nyt hyvin.
     
  7. sipsi133

    sipsi133 Koodaaja Ylläpitäjä

    Viestejä:
    451
    Tykkäykset:
    546
    Pisteet:
    600
    Mc:
    sipsi133
    Aina kaikki väittää tarkka-ampujaa OP kitiks. Eihä sinne tarvi ku tulla Jousimiehellä tai Kuristajal nii joha alkaa kuolemaa.
     
    Mrlegostar, UnikekoHD, Pakkasukko ja nämä pelaajat tykkäävät tästä.
  8. Mrlegostar

    Mrlegostar Optimus Prime Timantti

    Viestejä:
    293
    Tykkäykset:
    157
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Mrlegostar
    Mistä sä tiedät että varsijousen tilalle tulee muu ase
     
  9. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    No en tiedäkkää mut siis jotain sille asialle on tehtävä. Siis eikö kukaan nyt tajua, että varsijousi kit pitää parantaa tai uusia, koska siinä ei ole mitään järkeä, että sniper, joka on tvip kitti, on kaikin puolin parempi kuin varsijousi, joka on mvip
     
  10. B1tti

    B1tti dd Timantti

    Viestejä:
    153
    Tykkäykset:
    200
    Pisteet:
    270
    Mc:
    B1tti
    Otat vain tarkka-amujalle raketinheittimen tai ak:n lisäkitiksi niin kuristaja kuolee siitä yhdestä ja ei se jousimiehen tappaminenkaan vaikeuksia tuota kun vain kerran osuu päähän. Itse olen edelleen sitä mieltä että tarkka-ampujalta otetaan mahdollisuudet lisäkitteihin pois tai sitten pidennetään sniperin reloadaamista.
     
    Viimeksi muokattu: 11.06.2015
    Toadi ja Mrlegostar tykkäävät tästä.
  11. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    Tai molempia :D
     
  12. UnikekoHD

    UnikekoHD tb 2015 :( Melooni

    Viestejä:
    158
    Tykkäykset:
    131
    Pisteet:
    165
    Mc:
    en muista:(
    Jos sitten tehään kokonaan uudet kitit niin kannatan sitä että jokaisella kitillä tulisi jokin ase ja näkymättömät pois!
     
  13. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    No tuskin nyt ihan kokonaan uusia kittejä... Melkonen homma siitä tulisi Sipsille (ja muille jotka niitä tekevät)
     
  14. Mrlegostar

    Mrlegostar Optimus Prime Timantti

    Viestejä:
    293
    Tykkäykset:
    157
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Mrlegostar
    no jos ois kivaa jos snipun reload pidentäisiin sitä aikaa siis
     
  15. Toadi

    Toadi Kerran Melondialainen, aina Melondialainen Emerald

    Viestejä:
    438
    Tykkäykset:
    317
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Toadtoad1
    Ei olisi kiva. Mielestäni siinä on nyt sopiva reload.
     
  16. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    Liian pitkä reloadi tekisi siitä liian huonon. Ei sitä kumminkaa aina one shotil osu ja jos joku 5sec lataus niin siinä ehtii tapahtua liikaa jo...
     
  17. Mrlegostar

    Mrlegostar Optimus Prime Timantti

    Viestejä:
    293
    Tykkäykset:
    157
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Mrlegostar
    No mieti kun olis liian op mä kuolen aina ja mun jotkut kaverit koko aika kun meen pvp areenalle. Eli olis kiva koska sniputtajiin ei voi pärjätä oikee koska sillo esim eivippiläisillä on varmaa vaan yks op kitti jousimies, käytän itekki sitä koska mulla ei oo mitää parempaa kittiä pommimies ei auta mua oikee yhtää. Ja jos olisit eivippiläisten niin kuin sanoitki että kun olit eivippiläinen niin sua ärsytti sniputtajia ja monet spawnkillaa en edes ehdi pelamaan ja joskus kun tipun siitä helikopterista niin tietenkin joku sniputtaja tappaa mua ennen kuin ehin edes pelamaan. Jos snipu. Reload ei pidettäisiin niin olis kivaa jos ei tappais yhestä heti. Tietenkin jotkut tvip-meloonivipppiläiset haluu että se on samanlaine että snipua ei huononnettaisiin koska ne haluu vaan tappoja tai tappaa muita että muilla ei ole mahdollisuuksia tappaa niitä. Muistan vielä kun kitmelonissa ei käytetty tai oliko edes silloin snipua alussa niin eivippiläiset ei kuollu niin nopeasti. Kitmelonissa on mun mielestä tullu vähän tylsää kun monet käyttää snipua. Mä ainakin yritän jousimiehellä tappaa niitä mutta kun ne ehtii ampuu mua snipulla niin kuolen heti
     
    Viimeksi muokattu: 14.06.2015
  18. Toadi

    Toadi Kerran Melondialainen, aina Melondialainen Emerald

    Viestejä:
    438
    Tykkäykset:
    317
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Toadtoad1
    Mielestäni sniper on hyvä. HUOMIOI että mistä puhumme on kitmelon ja ASEET. Aseihinhan kuuluu esim sniper. Sitten löytyy myös tietenkin ihan vain kit pvp Sekä soup kitpvp. Hei pelatkaa näitä jos sniper on muka OP!? Eikä sniper ole OP edes. Esim @Magic_Eye tappaa minut aina jousimiehellä ja hän ob todella hyvä bowittamaan. Välillä jopa tuntuu että hänellä on hackit, mutta ei niitä taida olla. Jos ette pidä aseista menkää toiseen KitMelonin kitPVP:hen kuin aseisiin. KitMelon ja aseet on ainoa KitPvP Melondiassa jossa vipeillä on etua.
     
  19. Mrlegostar

    Mrlegostar Optimus Prime Timantti

    Viestejä:
    293
    Tykkäykset:
    157
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Mrlegostar
    tarkotatko että silloin vippiläinen tai sniputtaja kuolee... Ei aina sniputtajien tarvi voittaa
    muut kitpvp ovat tylsiä ja kyllä kaikilla pitäisi olla kivaa ja eikä pelata muita ja sun mielestä Se ei ole op koska sä et ehkä kuole niille snipun reload 5sec ainakin koska kun pelasin yhen tyypin kaa tiiminä sniputtaja tappo sen ja heti mutkin lol onko hauskaa EI. Eikö kukaan sellanen tyyppi joka käyttää snipua ymmärrä että tyypit kuole snipulla nopeasti. Jos snipusta ei menettäisi kaikki damaget heti vaikka osuisi päähän niin se olis hyvä reload silti olis hyvä pidentää jonku verran. Se olis hyvä. Äläkä toad sano että ei olisi hyvä.
     
    Viimeksi muokattu: 14.06.2015
  20. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    Mä sanon ettei olisi hyvä.
     
Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.