Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Ehdotuksia!

Viestiketju osiossa 'Yleinen Melondia' , käynnistäjänä tiituus, 24.11.2013.

  1. Sopuli101

    Sopuli101 MelooniVip - Speciaali Melooni

    Viestejä:
    259
    Tykkäykset:
    275
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Sopuli101
    Teen välillä silleen et meen xp farmille ja myyn expat kauppaan. Ei kovin tehokasta mutta toimii.
     
  2. Sopuli101

    Sopuli101 MelooniVip - Speciaali Melooni

    Viestejä:
    259
    Tykkäykset:
    275
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Sopuli101
    Melondiaan Creative Plot serveri ja sinne worldedit, ellei CMelon ole CreativeMelon o_O tai sitten se on CityMarket.
     
    Dino tykkää tästä.
  3. Dino

    Dino Melooni Melooni

    Viestejä:
    90
    Tykkäykset:
    77
    Pisteet:
    100
    Mc:
    dino_miner123
    Tästä mä oo kyllä ihan samaa mieltä! Ei tarttis joka lauantai tylsistyä yksin jossai nurkassa:)
     
  4. Samppao2

    Samppao2 Collector Melooni

    Viestejä:
    536
    Tykkäykset:
    781
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Samppao2
    Creative plotit ovat löytyneet serveriltä niin kauan kuin jaksan muistaa mutta world edittiä ei tulla antamaan sinne.
     
    TheShadow943 ja T4TU_ tykkäävät tästä.
  5. Sopuli101

    Sopuli101 MelooniVip - Speciaali Melooni

    Viestejä:
    259
    Tykkäykset:
    275
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Sopuli101
    En tarkoita maailmaa vaan serveriä, jossa olisi WorldEdit rajalla joka rajoittaisi wandien suuruuden vaikka 1000 blokkiin.
     
  6. Samppao2

    Samppao2 Collector Melooni

    Viestejä:
    536
    Tykkäykset:
    781
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Samppao2
    No voit mennä TrollMelooniin wandaamaan. Sille on syynsä että world edit on vain tietyille henkilökunnan jäsenille.
     
  7. T4TU_

    T4TU_ Zombie Melooni

    Viestejä:
    556
    Tykkäykset:
    620
    Pisteet:
    600
    Mc:
    T4TU_
    Ei ole välttämättä kannattavaa lisätä Creativea uudelle serverille, kun sellainen jo löytyy MelooniCraftista. Tälle serverille ei välttämättä tulisi niin paljon käyttöä, ja jo valmiiden rakennusten menettäminen uuden serverin myötä ei välttämättä innosta kaikkia. Lisäksi tästä koituisi jo valmiiksi kiireelliselle henkilökunnalle lisää hommia. Ja kuten edellä mainittu, TrollMelonista Wand löytyy jos sen käyttö kiinnostaa.
     
    Viimeksi muokattu: 12.08.2014
  8. Sopuli101

    Sopuli101 MelooniVip - Speciaali Melooni

    Viestejä:
    259
    Tykkäykset:
    275
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Sopuli101
    @tatu0103 @Samppao2

    Tarkoitin wandia vuorien, seinien, lattioiden, ja muiden isojen juttujen tekemiseen. Ja mapin voisi siirtää uuden serveriin. ;)
     
    Monnine tykkää tästä.
  9. Maztexx

    Maztexx Ylläpitäjä Ylläpitäjä

    Viestejä:
    641
    Tykkäykset:
    850
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Maztexx
    Hienoa että täällä on henkilöitä kertomassa faktoja, mutta muistattehan kuitenkin olla väittämättä asioita täysin varmoiksi jos ette itse ole täysin varmoja.
     
    T4TU_ tykkää tästä.
  10. emppu200

    emppu200 |=-Meloonityyppi-=| Melooni

    Viestejä:
    234
    Tykkäykset:
    170
    Pisteet:
    385
    Mc:
    emppu200
    Mitä jos Auttajien Valvojan ikäraja laskettaisiin 14 ja 13 vuotiaita harkittaisiin? Minun mielestäni tämä olisi hyvä idea koska Auttajien te luotamme enemmän(ainakin toivottavasti) :D
     
    Monnine tykkää tästä.
  11. Sm1lep1ll

    Sm1lep1ll Shiny Melooni

    Viestejä:
    128
    Tykkäykset:
    139
    Pisteet:
    165
    Mc:
    Sm1lep1ll
    Minusta valvojan ikäraja kannattaa pitää vielä vähintään 14 vuodessa, vaikka se olisi kivaa päästä valvojaksi alle 14 vuotiaana niin onhan tuohon ikärajaan varmasti syynsä:)
     
    Samppao2 ja T4TU_ tykkäävät tästä.
  12. Maztexx

    Maztexx Ylläpitäjä Ylläpitäjä

    Viestejä:
    641
    Tykkäykset:
    850
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Maztexx
    Auttajalla ei ole mitään luottamustehtäviä, tarkoitan luottamustehtävillä siis erikoisoikeuksia. Ilman erikoisoikeuksia luotettavuutta on vaikeampi saada ja täten henkinen kypsyys eli ikä astuu esiin, jolloin voimme olettaa iäkkäämmän henkilön olevan laajemmalla näkökannalla ajatteleva ja enemmän elämänkokemusta omaava henkilö. Ikä tuo yleensä myös kärsivällisyyttä, ''maalaisjärkeä'' ja ylipäätään tärkeää päättelykykyä, riippumatta siitä kuka on kyseessä.

    Luottamuksen voi saada muullakin tavalla kuin olemalla vanha (korkea ikä ei tarkoita suoraa luottamusta). Esimerkiksi jos pelaaja käy usein (esimerkiksi aina kun on serverillä) TeamSpeakissa, tutustuu henkilökuntalaisiin ja / tai Pix3liin, tai on muuten vain yhteyksissä ilman serverillä oloa, häneen luultavasti luotetaan enemmän.

    Mielestäni 14 on ehdoton alaraja. Itse olen 14 - 15-vuotiaana aikuistunut ja kasvanut henkisesti erittäin paljon. Omien kokemuksieni kertomisen pointti tässä kohtaa siis on, että mikäli tapahtumat tulevat samanaikasesti muilla nuorilla henkilöillä, järkevämpää on siis ottaa minun ikäisiäni tai vanhempia henkilökuntaan hoitamaan tärkeitä luottamusta vaativia tehtäviä.

    En siis tällä todellakaan tarkoita, että mitä vanhemmaksi ihminen tulee, pakosti muuttuu asiallisemmaksi ja viisaammaksi. On paljon aikuisia jotka ovat asiattomia, eivätkä tunne yhteiskunnan tapoja / kulttuurillisia hyveitä ja/tai paheita.

    Nuoriin ihmisiin liittyy paljon stereotypioita, jotka ovat joidenkin kohdalla tottakin. En väitä että jokaisen pikku nassikan kohdalla, mutta kuitenkin.

    Lopuksi sanon lyhyesti, että rajoittamalla tietyn ikäryhmän pois henkilökuntaanpääsymahdollisuudesta, voimme olla varmempia siitä, että paikkaan hakevat pelaajat ovat asiallisempia, viisaampia ja tässä tilanteessa mahdollisesti enemmän järkeenkäypä valinta.
     
    Viljaz, Fuzzy, LucasFaasnu ja 4 muuta pelaajaa tykkää tästä.
  13. sipsi133

    sipsi133 Koodaaja Ylläpitäjä

    Viestejä:
    451
    Tykkäykset:
    546
    Pisteet:
    600
    Mc:
    sipsi133
    Minun mielestäni ikärajaa ei tarvitse laskea. 15-14 vuotta, on sopiva ikäraja.
    Ehdotat ikärajan laskemista luultavasti vain siksi että olet itse alle vaaditun iän. Jos olisit esim. 15, tuskin pyytäisit ikärajan alentamista.
     
    Viljaz, LucasFaasnu, TheShadow943 ja 2 muuta pelaajaa tykkää tästä.
  14. emppu200

    emppu200 |=-Meloonityyppi-=| Melooni

    Viestejä:
    234
    Tykkäykset:
    170
    Pisteet:
    385
    Mc:
    emppu200
    Jep :D:D:D:D
     
  15. Dino

    Dino Melooni Melooni

    Viestejä:
    90
    Tykkäykset:
    77
    Pisteet:
    100
    Mc:
    dino_miner123

    Olen samaa mieltä. Mutta pakko myöntää etten ole tuota ikää :D Olen nähny todella monta yli 15-16 vuotiasta, jotka käyttävät asiatonta kieltä, (joka tosin "kuuluu" teini-ikään) tai muuten käyttätyvät erityisen huonosti.
     
    Viljaz ja Monnine tykkäävät tästä.
  16. Dino

    Dino Melooni Melooni

    Viestejä:
    90
    Tykkäykset:
    77
    Pisteet:
    100
    Mc:
    dino_miner123
    Muuten onko se sallittua mainostaa Melondiaa koulussa? Itse ajattelin, että jos se on sallittua, ja jos saan pixelin luvan (vai tarviinko?), niin voisin vaikkapa tehdä Melondiasta ilmoituksen vaikkapa luokkaani. Sillä meijän koulussa on tooosi paljon minen pelaajia.
     
    Viljaz ja Monnine tykkäävät tästä.
  17. Maztexx

    Maztexx Ylläpitäjä Ylläpitäjä

    Viestejä:
    641
    Tykkäykset:
    850
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Maztexx
    @Pix3li ilmaiskoon saako vaiko ei saa :) Itse en sitä kieltäisi mutten ole varma joten en sano mitään :D
     
    Viljaz tykkää tästä.
  18. Dino

    Dino Melooni Melooni

    Viestejä:
    90
    Tykkäykset:
    77
    Pisteet:
    100
    Mc:
    dino_miner123
    OUKHEI
    :D
     
    Viljaz tykkää tästä.
  19. Toad123

    Toad123 Pelaaja Pelaaja

    Viestejä:
    74
    Tykkäykset:
    15
    Pisteet:
    47
    Mc:
    Toadtoad1
    vul
    Ainakin mun servulle olisi sallittua
     
    Viljaz tykkää tästä.
  20. Dino

    Dino Melooni Melooni

    Viestejä:
    90
    Tykkäykset:
    77
    Pisteet:
    100
    Mc:
    dino_miner123
    Haha, uskon:D
     
    Viljaz tykkää tästä.