Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Hyväksytty /warp OldWood

Viestiketju osiossa 'Warp-hakemukset_VANHA' , käynnistäjänä maijaaho, 12.01.2015.

1. maijaaho

maijaaho Melooni Vip Melooni

Tykkäykset:
    57
    Pisteet:
    115
    Mc:
    MaijaAho
    Warpin nimi: OldWood
    Kylän omistajat: MaijaAho ja evokki0075
    Kylän rakennustyyli: wild west
    Asukkaita: 15
    Kylä perustettu: 29.12.2014 kello 16:23 (mitattu kylän ensimmäisistä blockeista)
    Rakennuksia: 30, rakennetaan lisää kun tarvitaan.
    Warp-paikan koordinantit: x -1126 y 95,5 z 8897, meloonicraft, uusimaa (warppia laittaessa naama kohti pohjoista).
    kylässä on 2saluunaa, 2virallista kauppaa, 1virallinen hotelli, pankki, sekä kylän yhteinen kaivo.
    Kylän talot ovat ilmaisia. 2015-01-09_23.33.01.png 2015-01-09_23.28.18.png 2015-01-09_23.33.43.png 2015-01-09_23.35.42.png

2. evokki0075

evokki0075 Melooni Vip Melooni

Tykkäykset:
    36
    Pisteet:
    47
    Mc:
    evokki0075
    Kyllä se ihan hyvin meni, vaikka sä sen laitoitkin maija :D

3. B1tti

B1tti dd Timantti

Tykkäykset:
    200
    Pisteet:
    270
    Mc:
    B1tti
    Kivan näköinen kylä ja asukkaitakin löytyy se 15. En tiedä onko tämän teemaista kylää vielä melondiassa? Omasta mielestäni...

HYLÄTTY!

no ei... :D vaan...

HYVÄKSYTTY!

maijaaho tykkää tästä.
  4. Samppao2

Samppao2 Collector Melooni

Tykkäykset:
    781
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Samppao2
    Voisitko ehkäpä lisätä yleiskuvaa kylästä sillä katukuvat eivät valaise mielestäni tarpeeksi kylän koosta, mallista, rakennuksista ja ylipäätään jättävät asioita näkymästä. Itse en muuten tätä kunnolla näe nyt koska en varmaan Melondiaan pääse muutamaan päivään.
    Hieno idea että villin lännen tyyliin rakennetun kylän olette tehneet, tällaisia ei ole vielä Melondiassa ainakaan omasta mielestäni.
    Asukasmääräkin kun on kunnossa ja rakennuksia varmastikkin on tarpeeksi niin voisin sanoa että tämän voisi hyväksyä. Muut henkilökuntalaiset voivat nyt jo hyväksyä mutta itse haluaisin nähdä ensin sen yleiskuvan katukuvien lisäksi.

Ps. eikö tuo maa kelpaisi paremmin kylään jos se olisi hiekkaa eikä multaa?

5. maijaaho

Tykkäykset:
    57
    Pisteet:
    115
    Mc:
    MaijaAho
    Yleiskuva ylhäältä oli aluksi tarkoisus laittaa, mutta kaikki yleiskuvat ovat olleet liian suuria tiedostoja liitettäväksi hakemukseen.
    Laitan sitten tuohon linkin yleiskuvasta joka oli tarkoitus laittaa- http://imgur.com/zFuJdib .
    Lisäksi tuo on lähes dirt, mutta hieman tiemäisempi ja kuivempi, joka sopii mielestämme kylän tiemateriaaliksi mesalle, jolla kylä siaitsee.

B1tti tykkää tästä.
  6. Pix3li

Pix3li <3 Html, CSS, Php Omistaja

Tykkäykset:
    2,528
    Pisteet:
    1,000
    Mc:
    Pixuh
    Pahoittelen ettei hakemustasi ole katsottu/siihen ei ole vastattu. Tällähetkellä henkilökuntamme Warp-vastaava on muissa hommissaan joten hoitelen itse tästä eteenpäin hakemuksia. Jos teette hakemuksen niin nykäiskää hihastani ja tagatkaa minut hakemukseen @Pix3li

Itse hakemukseen:

Kylän teema on hauska ja se erottuu teemallaan muista kylistä. Kylä on rakennettu huolella ja julkiset rakennukset löytyy. Ehdottomasti hyväksytty!

7. maijaaho

Tykkäykset:
    57
    Pisteet:
    115
    Mc:
    MaijaAho
    -,- oon laittanu koordinantit väärin...
    z kuuluu olla 8871... en tiedä miten olen näin möhlinyt.

8. Monnine

Monnine Æ Melooni

Tykkäykset:
    538
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Monninen1
    Mää tykkään enemmän tosta mullasta kuitenkin:)3:

Erittäin hyvä kyllä:D