Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Yleinen Warp Hakemus TreeTown

Viestiketju osiossa 'Warp-hakemukset_VANHA' , käynnistäjänä theoplegends, 26.02.2016.

1. theoplegends

theoplegends Pelaaja Pelaaja

Tykkäykset:
    17
    Pisteet:
    62
    Mc:
    Theoplegends
    Tietoja: koordinaatit: X 568 Y63 Z687 maailma:main kylän tyyli:1800 luku + liaanit + puut Kuvia: [​IMG]
    Treetown on hassu pieni kaupunki ja tahtoo warpin Kylän auttajat:monninen ja dansku7 Warpin nimi:TreeTown

Viimeksi muokattu: 26.02.2016
  2. theoplegends

Tykkäykset:
    17
    Pisteet:
    62
    Mc:
    Theoplegends
    siin ois

3. mikkobo04

mikkobo04 Melooni Vip Melooni

Tykkäykset:
    19
    Pisteet:
    47
    Mc:
    David_JohnsonFIN
    Tuota tuo on aika lyhyt...
    Mun mielestä hylätty

Miksuli333 tykkää tästä.
  4. theoplegends

Tykkäykset:
    17
    Pisteet:
    62
    Mc:
    Theoplegends
    eli se on siis hylätty?
    oon suunnitellu ton prikulleen ja en tahtois et se menis ihan hylätyksi katotaan riittäs kyl.

5. NibuTheCat

NibuTheCat "Games are one of the pillars of my life.." Emerald

Tykkäykset:
    134
    Pisteet:
    165
    Mc:
    nibuos
    Missäs kuvat? Niitä tarvis ja asulas luku? Lisätietoa olisi hyvä tietää. Hylätty mielestäni...

Miksuli333, mikkobo04 ja lentsusan tykkäävät tästä.
  6. mikkobo04

mikkobo04 Melooni Vip Melooni

Tykkäykset:
    19
    Pisteet:
    47
    Mc:
    David_JohnsonFIN
    Kuvat ei toimi -,-

7. theoplegends

Tykkäykset:
    17
    Pisteet:
    62
    Mc:
    Theoplegends
    no on se sitten hylätty kokeilen myöhemmin uudestaan ja kun sipsi teki ton mallin vasta mun pyynnön jälkeen

8. Lezeko

Lezeko Lezenda Moderaattori

Tykkäykset:
    285
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Lezeko
    Laita kuviin linkin perään '.jpg' niin toimii... Ja olen myös sitä mieltä että Hylätty... Et ole kertonut kylän omistajaa etkä asukas lukua... Ja eikö tuo nimi ole vähän kopioitu 'ForestVillage'sta kun tuo on 'TreeTown' etkä myöskään kertonut hakemuksessasi mikä olisi warp pisteen nimi ... Ja oletko edessä lukenut warp-halemuksen ehtoja?... Ja minkä mallin sipsi oli tehnyt vasta pyyntösi jälkeen? Jos tarkoitat sitä Warp-Hakemus esimerkkiä niin se on kyllä tehty aikoja sitten...

Viimeksi muokattu: 27.02.2016
    mikkobo04 tykkää tästä.
  9. theoplegends

Tykkäykset:
    17
    Pisteet:
    62
    Mc:
    Theoplegends
    keksin treetownin itse koska yksi kuvista näkyy mun kuvassa en tiennyt siitä forestvillagesta ja en tiennyt että kuvat ei toimi
    <----- profiili kuva

10. Monnine

Monnine Æ Melooni

Tykkäykset:
    538
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Monninen1
    Kannattaa kirjoittaa uudelle pohjalle hakemus. Sipsin ohje taitaa olla se paras

mikkobo04 ja Miksuli333 tykkäävät tästä.
  11. Lezeko

Tykkäykset:
    285
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Lezeko
    Siis mitä? Anteeks vaan mutta en ymmärtänyt yhtään mitä tarkoitat...? Haluasitko selventää hiukan...

12. theoplegends

Tykkäykset:
    17
    Pisteet:
    62
    Mc:
    Theoplegends
    no mun kuva foorumeilla on yks kuva joka otettiin siinä mun kylässä en ennen tiennyt forestvillagesta

13. Lezeko

Tykkäykset:
    285
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Lezeko
    @theoplegends sun profiili kuvasta ei paljoa näy... Mutta en sano mitään vielä :D

14. evokki0075

evokki0075 Melooni Vip Melooni

Tykkäykset:
    36
    Pisteet:
    47
    Mc:
    evokki0075
    Warp hakemukseen voisi kieltämättä panostaa paljon paljon enemmän ja se on aikas lyhyt, eikä kuva toimi minullakaan. Painkanpäällä en kuitenkaan muista käyneeni.

15. Tylsis

Tylsis Ex. Rademoottori Melooni

Tykkäykset:
    234
    Pisteet:
    285
    Mc:
    Tylsis
    Jahas, henkilökuntahakemusten arvostelut ovat ohi, pitänee siirtyä piikittelemään warphakemuksia.

Omasta mielestäni tämäntasoisella hakemuksella ei kuulu vielä saada warppia. Hakemus on hyvin lyhyt, eikä se sisällä kaikkea vaadittavaa tietoa. Hakijana myös vaivautuisin korjaamaan ketjun kuvat.

Minusta warphakemuksissa rima saisi olla korkeammalla. Se, että pelaaja pykää pari puuhökkeliä pystyyn ja majoittaa kaverit niihin, ei mielestäni vielä ole warpin arvoista. Jos asia on näin, warplista tulvii pian yli näistä hökkelikylistä. Jos warpin todella tahtoo, kuuluisi kylään olla panostettu sen arvoisesti - hakemukseen yhtälailla.

Tarkoitan kommentillani warphakemusten laatua ylipäätään, en pommita sillä ainoastaan tätä hakemusta.

En ole käynyt tässä kylässä, enkä voi arvostella sitä sokkona. Kuitenkin hakemuksen perusteella olisin hylätyn kannalla.

Viimeksi muokattu: 08.03.2016
    Tempnator ja Lezeko tykkäävät tästä.
  16. Tempnator

Tempnator Ex modenaattori Melooni

Tykkäykset:
    208
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Tempnator
    Warp hakemuksesi on kieltämättä aika lyhyt, asukasluku puuttuu. Kuvat eivät toimi ainakaan minulla ja warp hakemukseen voisi panostaa hieman enemmän. Voit laittaa kuvat palveluihin kuten imgur ja puush jotaka antavat sinulle linkin ja voit laittaa sen linkin tänne. Kiitos