Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Viimeiseen viestiin..

Viestiketju osiossa 'Yleinen höpinä' , käynnistäjänä Novahot, 27.07.2015.

  1. Novahot

    Novahot Something New Melooni

    Viestejä:
    416
    Tykkäykset:
    450
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Pikkupiru_
    Tämä viestiketju koskee eroamistani. Jouduin luomaan viestiketjun tätä varten, koska tämä on joskin pitkä ja haluan pelaajien tietävän asioita.

    Uskoisin, että tässä vaiheessa lähes kaikki on kuulleet.. Olen eronnut henkilökunnasta. Syitä tähän olis useita ja valaisen nyt vähän taustoja.. Tämä teksti on tarkoitettu pääosin parille henkilökuntalaiselle jotka varmaankin tunnistavat itsensä tai ainakin toivon.. Teksin aikana.

    Kun aloin pelaamaa Melondiassa tai sen hetkisessä Meloonicraftissa.. Olin koulukiusattu ja vihattu persoona. Melondiasta muodostui nopeasti yhteisö johon olin riippuvainen, addiktoitunut, se tunne että minut hyväksytään ihmisenä eikä nyrkkeilysäkkinä oli koukuttava ja aloin pelaamaan pidempiä sessioita, luomaan suhteita henkilökuntaan, tutustumaan ihmisiin.. Mukautumaan yhteisöön.
    Vasta juuri aloin tajuta, että Melondiassa oleminen ja kaiken ulos sulkeminen alkoi vaikuttamaan elämääni. Tietenkin minulla oli sosiaalinen elämä Melondiaan rinnastettuna, mutta kun kerran on koukussa siinä on ja pysyy.
    Suunnittelin eroavani juuri kesän aluksi, mutta tapani mukaan viivyttelin. Useat tilanteet Melondiassa sai minut miettimään eroamista vakavemmin, mutta en saanut kiskottuani itseäni irti. Muut ystääväni ovat kaavailleet elämänsä jo kuolemaan asti ja kinä en edess ole jaksanut miettiä jatko-opintoja.
    Tästä päästään eroamiseeni.. Tiedätte taustat.. Muutamat henkilökunnan väliset tapahtumat panosti minun päätöstäni ja kunnes yksi pienoinen asia sai minut tekemään jotain hetken mielijohteessa. Ja se asia oli niin yksinkertainen kuin Staff chattiin tullut viesti.
    Silloin ilmoitun eroavani, joskin töykesti sen ten tiedän ja en ole ylpeä siitä. Nopeasti ilmoitin kaikkiin lähteisiin mihin Melondiassa sain, että eroan. Foorumit, skype ryhmä, pixulle steamissa.. Jne..
    Nyt muutama päivä Melondiasta poissa on tuntunut kevyeltä, mutta tyhjältä. Ei olle vastuuta enään valvoa ketään, korjata, toisten virheitä tai peitellä omia, mutta ei ole mahtavaa yhteisöä tukenani.

    Nyt lopetan tämän vuodatukseni koska tiedän mitä eräät ajattelevat, mutta en välitä! Pikkupiru on eri henkilö minusta. Täysin erilainen ja sellaisena se pysyy. Ja vielä lopuksi sanon tämän.. Olen pahoillani kaikesta harmista mitä olen aiheuttanut ja jos jotakin henkilökuntalaista täämä viestiketju häiritsee,poista se! Tämä tulee olemaan vika kirjoitukseni foorumeille piiiiitkään aikaan.
    Kiitos ja näkemiin
    -Entinen Pikkupiru01
     
  2. vhE

    vhE Timantti VIP Timantti

    Viestejä:
    18
    Tykkäykset:
    14
    Pisteet:
    27
    Mc:
    Vebbe
    Voiko joku valaista että mitä nyt Pikkupirun ja näiden mystisien ylläpidon jäsenten välillä on tapahtunut?
     
  3. UnikekoHD

    UnikekoHD tb 2015 :( Melooni

    Viestejä:
    158
    Tykkäykset:
    131
    Pisteet:
    165
    Mc:
    en muista:(
    Surullinen tarina :(
    Hyvää jatkoa Piru