Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Super mario 3D world

Viestiketju osiossa 'Muut pelit' , käynnistäjänä Kaneli_FIN, 11.01.2015.

1. Kaneli_FIN

Kaneli_FIN Teiniangsti Emerald

Tykkäykset:
    46
    Pisteet:
    47
    Mc:
    Ippenatorr
    Mariopelin aika! Selasin tämän osion läpi, ja en löytänyt tätä peliä. Tämä kissojentäyteinen seikkailu on täynnä viihdettä. Peli on siis Wii U konsolille, ja älkää sekoittako tätä 3DS Super mario 3D landiin. Perinteiset mariopelin ominaisuudet, mutta uusien ominaisuuksien kera. Poweruppeja tuli muutama uusi, kuten niin paljon mainostettu "Cat Bell" joka muuttaa pelihahmosi kissaksi. Sitten sellainen kirsikkajuttunen jonka nimeä en muista, cloonaa hahmosi aina (esim. 1 marja kaksi tyyppiä jne.) Sitten se missä hahmosi muuttuu vartaloksi jolla on "Cannon Box" päässään. Peli on tehty 1-4 pelaajalle. Sinulle ei myöskään pitäisi tulla tylsää, sillä joka kentässä on melkein aina jokin uusi asia. Myös sellaisella ihmetyypillä dinolla (ei yoshilla) pääsee ratsastamaan vedessä. Myös joka kenttään on piilotettu kolme greenstaaria, jotka on määrä kerätä jotta pääsisi pelin 100% ja leimatkin pitää kerätä kaikki. Jos myöskään et kerää kaikista kentistä kultaisia lippuja, niin et saa 100% peluutasi läpi, eli tehtävääon.com

Tälläkertaa viiksekkäät sankarimme /Mario ja Luigi\ eivät pelasta Peachia, eikä Toadia vaan pelastavat bowserin vangitsemat keijukaiset. Joka maan lopussa on linna, jonka läpäistyäsi vapautat keijun joka tekee tien sinulle seuraavaan maahan. Niin jatkuu spesiaalimaihin asti. Pelattavissasi sinulla on siis Toad, Peach, Luigi ja Mario. peach on pinkki kissa, toad sininen, mario keltainen ja luigi vihreä. (Toad on siis sininen, ja vain sininen , ainakin se millä pelaat) Peliin on tungettu myös "Captain Toad" tasoja, joissa pelaat Toadien johtajana. Niitä ei ole joka maassa ja Toadisi ei pysty hyppäämään, koska painava reppu. (jos tykkäät näistä tasoista, suosittelen hankkimaan Captain Toad treassua trackle <-- en oo varma nimestä) Nämä tasot vaativat sinulta älyä, sillä sinun pitää saada kaikki kymmenen greenstaaria läpäistäksesi tämän. Puzzleja siis luvassa! Ja muista että sinulla on (10?) elämää ja et voi hypätä.

Tuossa pikku tarinatuokio Kanelitädiltä, mutta muistakaa mainita jos unohdin jotain. Olen pelannut itse pelin noin 96%

Rush_Roadstar tykkää tästä.
  2. Toadi

Toadi Kerran Melondialainen, aina Melondialainen Emerald

Tykkäykset:
    317
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Toadtoad1
    Itse en ole pelannut tuota peliä mutta joitakin muita Mario pelejä olen pelannut ja Maariosta käyttäjänimenikin tulee.