Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Kilpailu Skin-kisa

Viestiketju osiossa 'Kilpailut ja tapahtumat' , käynnistäjänä Tempnator, 12.06.2017.

?

Aidotko osallistua?

1. Kyllä.

28.6%
  2. En.

28.6%
  3. Ehkä. ;)

42.9%
  1. Tempnator

Tempnator Ex modenaattori Melooni

Tykkäykset:
    209
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Tempnator
    Olen itse tavoittanut miljoonan rajapyykkin, ja siksi on aika jakaa osa rahoista pois! En halua jakaa rahojani minkään perinteisen rakennuskilpailun kautta, joten jaan ne skin-kisan kautta. Ohjeet ovat seuraavat: Taiteile minulle (Tempnatorille) uusi skini. Skini saa olla minkä tyylinen ikinä keksit! Luomukset voi jättää minulle sähköpostiin, [email protected]. Skinin täytyy olla itse tehty, joten annan teille rutkaasti aikaa. Osallistumisaikaa on 12.7.17 asti, ja voittajat julkistetaan 14.7.17! Mitä voittajat sitten saavat?
    1. 90k! :eek:
    2. 45k!
    3. 20k!
    Osallistujia täytyy olla vähintään 8, että jaan palkinnot. Lisäksi otan parhaan skinin ainakin kuukaudeksi käyttöön. Ps. tykkään värikkäistä skineistä! Onnea kisaan!!! :)

2. Tempnator

Tykkäykset:
    209
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Tempnator
    Osallistujia mukana: 2!
    Muista osallistua!

3. Tempnator

Tykkäykset:
    209
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Tempnator
    Uutinen!
    Annan teille lisäaikaa heinäkuun loppuun asti!

AviatorJon tykkää tästä.
  4. AviatorJon

AviatorJon älä lue tätä jos olet ihminen Melooni

Tykkäykset:
    128
    Pisteet:
    150
    Mc:
    AviaEpix
    Voisin osallistua, mutten osaa tehä skinejä! D: