Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Myynnissä iso alue

Viestiketju osiossa 'Yleinen Melondia' , käynnistäjänä lolman_fin, 25.10.2015.

  1. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    Suuri raivattu alue myynnissä! Lähellä olevien kylien omistajilta saatu lupa siihen rakentaa (En kannata rakentamaan yhtään lähemmäs kyliä)

    Alue sijaitsee aavikolla ja on raivattu suurelta alueelta y66.
    Aluetta saa tulla katsomaan pyytämällä minua tp:mään sinut sinne tai /tppos [​IMG]

    Myyn eniten tarjoavalle, lähtöhintana 400k (400 000$). Minulla on oikeus perua kaupanteko rahojen annon jälkeen vielä tunnin ajan (rahat takas ja jos gm0 rakennettu niin ne kamat takas) enkä tarvitse mitään syytä perumiseen. Kun olet antanut rahat olet koko raivatun alueen omistaja, ja alue on sinun vastuullasi ja kenelläkään ei ole lupaa rakentaa ilman suostumustasi. (Joka nyt on ihan Melondian perussääntö jo...) Tekemällä kaupat/tarjouksen hyväksyt nämä ehdot.
    Lähestulkoon kaikki on gm0 rikottu/tehty, suunnilleen koko y66 on wandilla laitettu hiekaksi.

    Niin siis lähtöhinta 400 000$ ja korotus vähintään 25 000$ eikä mitään o.o1$ sitten hintoihin.
     
  2. NibuTheCat

    NibuTheCat "Games are one of the pillars of my life.." Emerald

    Viestejä:
    174
    Tykkäykset:
    134
    Pisteet:
    165
    Mc:
    nibuos
    Mä voisin ostaa sen ku 150 melontokens...
     
  3. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    150 tokenia = 300k mc:ssä...
    Voisin kyllä tuolla hinnalla myydä jos kukaan muu ei tarjoa enempää.
     
  4. lolman_fin

    lolman_fin Modeloo Melooni

    Viestejä:
    338
    Tykkäykset:
    158
    Pisteet:
    385
    Mc:
    lolman_fin
    Myyty minewarrior98:lle 500k (suora maksu)
     
    Toadi tykkää tästä.