Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Mitä tapahtui ensimmäisinä kertoina kun olit melondian survival maassa?

Viestiketju osiossa 'Yleinen höpinä' , käynnistäjänä Monnine, 05.04.2014.

1. Monnine

Monnine Æ Melooni

Tykkäykset:
    538
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Monninen1
    [ATällä saa kertoa ensimmäisistä kerroista kun olit melondian survival/creative maassa. Mitä tapäahtui?
    Omani:Aloitin pelaamisen __XANA__ja kolmen toisen pelaajan kanssa. Sitten xana bannattiin. Lopulta maztexx bannasi toisen kaverini arvogrieffistä. Asuin suuressa talossa heidän kanssaan. Tienasin siellä rahaa kymmenentuhatta. Päivitin kulta vippiin. Muut muuttivat naapuriin. Kohta tuon xanan banni loppuukin jo:D
    Eilen kun pelasin tein kioskin ja laitoin sinne uuden lemmikkini, endermanin nimeltä"siivooja". Kioski on auki joka perjantai klo13-16. Varoitus! Sitä tehdään vielä. Mutta jos haluat vahtia siivoojaenderiä voit tulla:).ai ja näin myös ensimmäisinä kertoinani lentsun:)
    Sijainti:
    483,65,379
    näin se kartta näyttää sijainnin.(melondian nettisivujen kartta.) kävele vain sitä polkua pitkin mikä siinä on.

Liitetyt tiedostot:

• image.jpg
      image.jpg
      Tiedostokoko:
      62.9 KB
      lukukertaa:
      63
    Viimeksi muokattu: 31.08.2014
  2. Samppao2

Samppao2 Collector Melooni

Tykkäykset:
    781
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Samppao2
    Mie kirjoitin oikein päiväkirjaa Melondiassa 3 ekana päivänä :D Pitänee etsiä se ja tänne kopioida sen tekstit :)

3. Monnine

Monnine Æ Melooni

Tykkäykset:
    538
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Monninen1
    Hyvä idea:D tehdä päiväkirjaa melondiasta. Kiitos ohjeesta;)

4. Maztexx

Maztexx Ylläpitäjä Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    850
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Maztexx
    Siitä on sen verran aikaa etten edes muista enää.. :D

emppu200 tykkää tästä.
  5. emppu200

emppu200 |=-Meloonityyppi-=| Melooni

Tykkäykset:
    170
    Pisteet:
    385
    Mc:
    emppu200
  6. Samppao2

Tykkäykset:
    781
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Samppao2
    Nyt muuten vasta tajusin että tämähän on galleria-osiossa. Eikö tämä kelpaisi paremmin vaikkapa yleiseen höpinään?

7. Monnine

Monnine Æ Melooni

Tykkäykset:
    538
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Monninen1
    Pystytkö sinä siirtämään sen sinne?

8. Samppao2

Tykkäykset:
    781
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Samppao2
    Tottahan toki. Siirränkö?

9. Monnine

Monnine Æ Melooni

Tykkäykset:
    538
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Monninen1
  10. Kapsu2002

Kapsu2002 Moi:) Melooni

Tykkäykset:
    195
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Kapsu2002
    Ensimmäinen päivä Melondiassa. Siitä on kauan. Se tais muuten olla kesäkuun 9 päivä 2013 jos muistelen oikein. Olin saanut päivä sitten MineCraftin tietokoneelle. Olin vain nähnyt videoita, eniten varmaan Exelin. Melondia oli ensimmäinen serveri jossa olin ollut. Minä muistan kun kuolin ensimmäisen kerran. Se oli noin 30minuuttia sen jälkeen kuin olin joinannut ensi-kertaa ja kuolin zombille. Ensimmäinen sanani oli Millon tää servu peustettiin. Sipsi vastasi: Viime vuoden alusta. Ensimmäinen taloni oli noin 300 blockia spawnista pikkunen luola jossa asuin ensimmäisen päivän. Silloin en osannut mitään komentoja. Mutta sitten opein, Jay943 opetti minulle monia komentoja. Sitten kun olin oppinut /warp komennon niin menin /warp itä ja sitten en enään päässyt siihen vanhaan paikkaan. Mutta sitten Jay943 kysyi onks sulla sänkys siellä? Mä ihmettelin että häh, mut olihan mulla niin sanoin joo. Sitte Jay sano: Kirjota /home bed nii päset takas sinne. Heti parin päivän päästä kun olin pelannut siellä tein uuden talon. Se oli Cobblestone talo. Parin päivän päästä sipsi tuli sinne kattomaan ja sano että vaihappa tää talo puuks tai mä rollbackaan tän. Mä tietenkin valitsin sen että vaihoin sen puuks koska en tienny mitä rollbackaaminen oli. Sitten tein maanalaisen hotellin. Mua autto Eedukka ja Jay943. Siellä oli noin 30 huonetta ja ravintola, konttoreita ja tietenkin kauppa. Eniten ostettiin Blaze Rodeja siellä kaupassa koska ne makso vaa 10$. Mun rahamäärä oli noin 1000$ jos en antanu palkkaa Jaylle tai Eedukalle. Sitten kerran kun mulla oli mun mielestä hirveesti rahaa silloin oli 15000$ niin haluin ostaa hienon kartanon Jaylta. Se oli jossain kaukana kaikesta. Sitten Jay rakensi mulle toisen mökin ja kolmannen. Sitten päätin tehdä kylän. Ja loppujen lopuksi siitä tuli 30 asukkaan kylä nimeltä BeaconKylä. Siellä oli warppi, hotelli, kauppa ja kaikenlaista. Sitten 1.9.2013 se mappi poisettiin ja alotin DevilsNationin kanssa uuden kylän nimeltä MelooniTown. Siellä oli kaikenlaista yhtenä päivänä tomminaattorin kylä liitettiin siigen kerran meinattiin jopa yhditä pastellikylä ja MelooniTown mutta sitten MelooniTown jäi tyhjäksi kun minä perustin uuden kylän nimittäin KapsuKylän. KapsuKylään tuli viikossa noin 10 asukasta ja se jatku noin 6 viikkoa. Sitten KapsuKylä jäi tyhjäksi kun perustettiin uusi MelooniTown joka perustettiin silloin kun tämä uusin mappi tuli. Nyt MelooniTownissa on hieno warp paikka, kauppa jossa 160 tuotetta, kioski, rakennuskilpailu-alue, paljon pixelartteja ja kaikenlaista nyt siellä on noin 25 asukasta.

Siinä oli mun tarina.

DevilsNation tykkää tästä.
  11. sipsi133

sipsi133 Koodaaja Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    546
    Pisteet:
    600
    Mc:
    sipsi133
    Aloitin MelooniCraftissa pelaamisen 2013 alussa kavereideni kilpivill ja ismolaitela555 kanssa. Timantti vipin ostin melkein heti. Muuta ei jaksa kertoo :D

@Monninen1 Aiheena oli "mitä tapahtui ensimmäisinä kertoina kun olit melondian survival maassa". kuvasi eivät kyllä mitenkää liity aiheeseen.

12. Sm1lep1ll

Sm1lep1ll Shiny Melooni

Tykkäykset:
    139
    Pisteet:
    165
    Mc:
    Sm1lep1ll
    Melondiaan ekaa kertaa liityin silloin kun oli viellä pelkkä Meloonicraft. Muistaakseni se oli tammikuu 2012-13, en tarkalleen muista. Melkei heti Melondiaan liittymisen jälkeen pyysin chatissa meloonin siemeniä ja Lentsu sanoi, että voisin käydä hakemassa niiltä joten kävin hakemassa vähän melooneja. Sitten tutustuin Lentsuun ja muuta en oikein muista. Eeppisiä aikoja:3

Monnine tykkää tästä.
  13. Toad123

Toad123 Pelaaja Pelaaja

Tykkäykset:
    15
    Pisteet:
    47
    Mc:
    Toadtoad1
    Kuka haluu tietää totuuden kerron ehkä lainatkaa tämä niin nään jos joku haluaa tietää

14. Karkki

Karkki Erilainen Melooni

Tykkäykset:
    9
    Pisteet:
    17
    Mc:
    KarkkiSuklaa
    Jeps. Ite alotin Melondiassa pelaamisen silloin, kun nimi ei ollut Melondia :D.
    Nimi silloin oli MelooniCraft. Vaelsin jonnekin, ja tein taloni (superpienen xD) erään kylän lähelle(jota en silloin tiennyt). Aloitin itekki tekee siihen jotain kylän alkua, jossa oli n. 3 taloa oman taloni lisäksi. Se taloni oli monesti grieffitty, ja minua ihan silloin ärsytti, että se joka kerta grieffattiin. Kuitenkin, kun minua huomautettiin, että taloni oli liian lähellä sitä kylää, niin purin koko taloni. Sitte en kyllä muista xD
    Jotain semmosta. Ois kyllä joskus kiva tietää, että milloin liityin, kun itse en muista sitä :3

15. goldenminer1999

goldenminer1999 Assassin, Witcher, Dovakhiin ja vaikka mitä! Melooni

Tykkäykset:
    138
    Pisteet:
    165
    Mc:
    goldenminer1999
    Muistan ainakin sen verran että kun joinasin ensimmäisen kerran melondiaan ensimmäinen kysymys oli "etkös sä oo se joka erotettiin juissin ylläpidosta" ja kyllähän mie tuohon vastasin aina että kylläkyllä :D Jäin melondiaan pelaamaan itse asiassa vain mukavan serveriyhteisön vuoksi jollaista ei voisi edes kuvitella muualla. :3

Monnine tykkää tästä.
  16. GamerTheNiksutus

GamerTheNiksutus Koomassa oleva käyttäjä Pelaaja

Tykkäykset:
    109
    Pisteet:
    165
    Mc:
    Ex-Niksutus
    Tämä on nyt poikkeuksellisesti koko tarina melondiassa ollestani. HOX! En muista kaikkea oikein tarkkaan.

Itse aloitin melondiassa joskus silloin kun vain pixeli (ja joku muu?) olivat ylläpidossa (muistaakseni).

Pelailin silloin melondiassa pari viikkoo ja löysin toisen serverin minne pääsin ylläpitoon. No, kului sitten aikaa niin paljon että oltiinkin jo 29.03.2014. Löysin taas melondian, ja päätin että mennäänpä katsomaan. Pelailin pari tuntia, ja löysin nettisivut. Rekistöröidyin samana päivänä, ja sitä sitten pelailtiin. Perustin kylän sinä aikana, jonnekkin paikkaan missä oli riehuttu wandilla oikein isolla otteella.

16 tunnin päästä halusinkin jo päästä auttajaksi :D Ostin emerald vipin, ja kaverini Matskuboi liittyi melondiaan ja muutti kylään. Pelailimme viikon (pari?) ja toiset kaverini Tumejoo, & Pleikkari3 halusivat päästä pelaamaan kanssamme. Noh, heillä oli bannit ja he hakivat avustuksellani ne pois :D (olin EX-ylläpitolainen joka huolehti banni vasarasta eniten niin tiedän myöskin mikä on hyvä hakemus sen poistamiseen ;D), unohdin auttajan viran ja se hakemus hylättiin.

Aloimme kavereideni kanssa kuvaamaan "Speedbuildeja" kanavalleni:

https://www.youtube.com/user/GamerNikFin

Siinä rakennettiin ja pelailtiin kunnes tuli kesäloma. Kesäloman jälkeen palasin melondiaan ja muutin kylästäni pois ja rakensin uuden. Silloin tuli meloonijuhlat, joissa voitin Melooni-vipin. Samalla auttajan virka alkoi taas kiinnostaa ja tein uuden hakemuksen, juuri ennen kuin nettisivut kaatuivat. Tein toisen, mutta huonomman. Sitten aloin olemaan aktiivinen chatissa ja auttamaan pelaajia....Nyt sitä tässä ollaan :D Alan varmaankin taas kuvaamaan noita "speedbuildeja"....joskus.

17. Maztexx

Maztexx Ylläpitäjä Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    850
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Maztexx
    Maztexxin Melondia-tarina.

Muistan löytäneeni Melondian joltain nettisivulta. Kokeilin servereitä, ja jostain syystä jäin Melondiaan.

Ihan ensimmäisellä kerralla kokeilin jotain seikkailuminipeliä vanhalla spawnilla ja jäin sinne jumiin. Muistaakseni lentsu sanoi että voisi kickata minut serveriltä jos se auttaisi. En muista mitä sen jälkeen tapahtui, mutta pääsin sieltä pois.

Muistan edelleen, kuinka kuolin lähes heti alussa ja menetin aloituskamat eli timanttityökalut. Pelasin tapaamani _infecteectedz_-nimisen pelaajan kanssa, ja muistan kuinka hän pyysi minua johonkin toiseen serveriin. Briabre huomautti kaverilleni ettei mainosta edes privatessa. Jäin pelaamaan MelooniCraftiin, ja rakensimme hiekkalinnan. Mapin vaihtuessa infe lopetti ja minä jatkoin IRL-ystävieni kanssa. Pelasimme ehkä parisen kuukautta. He lopettivat ja minä jatkoin. Tapasin NalleKarkki69:n hänen muuttaessaan minun kylääni, mikäs siinä. :D

Sitten pelasin Samppao2:n kanssa. Muistan hänen aloittaneen EdgeDale-kylän rakentamisen. Oli tuolloin Vip-rankki ja halusin välttämättä auttaa samppaa hänen muurissaan edgedalessa, hän antoi rahaa, kävin ostamassa rakennustarvikkeita (minulla ei ollut Creativea) ja sain vielä palkkaakin. Monesti kysyin että koska teemme muurin loppuun, mutta en tiedä tehtiinkö sitä koskaan valmiiksi. Muistan että tein aavikon viereen, junglemetsään puun latvaan talon. Sen alle rupesimme silloin IRL-ystävieni kanssa tekemään kylää, joka on vieläkin paikallaan. Kylä on rakennettu survivalilla osittain. Siellä ei ole warppia, mutta minulta voi kysyä jos tahtoo katselemaan.

Jossain syksyllä ostin sitten TimanttiVipin.

Myöhemmin perustin NalleKarkin kanssa NalmaTownin. Sinne Briabre laittoi warpin.

Ystävystyin Mailou34:n kanssa, lähtien siitä kun pelasimme ''maitopurkkipvp:ssä''.

Jouluna, 24.12.2013 ostin Emerald-vipin. Pix3li oli lomailemassa, ja jostain syystä sain Emerald-rankin mutta en oikeuksia. Pix3li korvasi tämän antamalla 400 000$ MelooniCraftiin. Olin erittäin kiitollinen.

Kävin alkuvuodesta ensimmäisiä kertojani TeamSpeakissa. Muistan, että Pix3li kuulosti vanhalta, ehkä noin 25-vuotiaalta. Muistan myös että hän kutsui minua ''Mastekiksi'' (Mastekki) Nykyään olen Massi :D.

15.02.2014 tuli auttaja-rankki. Moni oli hakenut auttajaksi, muistan kuinka Sipsi sanoi että ''Onneks te ette nää näitä hakemuksia, tänään on tullu varmaa 12 auttaja-hakemusta''. Ensin ajattelin että voisin hakea auttajaksi, mutta lopulta hain valvojaksi. Olin lähes 15-vuotias silloin. Hakemukseni hyväksyttiin samana iltana, ja olin todella innoissani.

Noin 2 viikon päästä minulla kävi tuuri. Pix3li pyysi tekemään moderaattori-hakemuksen, koska ''uutta verta'' tarvittiin. Tein hakemuksen ja sain ''ylennyksen''. Muistan kuinka Sipsi opetti minua rollbackaamaan.

Ei mennyt kauaakaan kun hain rakentajaksimoderaattoriksi. Silloin en ollut läheskään yhtä hyvä rakentaja kuin nyt, mutta pääsin silti. Tästäkin tapauksesta muistan yhden lauseen Pix3lin suusta: ''Mazi mee kattomaan sun hakemustas, siel on semmonen punanen väri..'' Olin ihan paineissa, mutta hakemus oli hyväksytty! :)

Nyt olen ollut yli puoli vuotta henkilökunnassa, auttanut parhaani mukaan ja pidän Moderaattorina olemisesta todella paljon. Melondiassa taasen olen pelannut yli vuoden.

Kesällä oli Melondia miitti, johon en valitettavasti päässyt. Olisi ollut mukavaa olla mukana, mutta aina ei voi päästä kaikkeen. Mikäli ensi kesänä pidetään miitti, aion luultavasti tulla sinne omalla KTM Duke 125-kevytmoottoripyörälläni! :D

Melondialaiset, olette tärkeitä minulle! Varsinkin te, jotka olette todella usein TeamSpeakissa kanssani. :)

Haluan vielä kiittää Pix3liä siitä, että on ottanut minut mukaan tähän mahtavaan toimintaan, antanut minun auttaa ja ollut ystävä joka tilanteessa.

Hienoa jos jaksoit lukea tylsän ''tarinani''. Nyt on sinun vuorosi kertoa omasi!

T4TU_, Pix3li, LucasFaasnu ja nämä pelaajat tykkäävät tästä.
  18. goldenminer1999

goldenminer1999 Assassin, Witcher, Dovakhiin ja vaikka mitä! Melooni

Tykkäykset:
    138
    Pisteet:
    165
    Mc:
    goldenminer1999
    Hieno tarina :)

Maztexx ja T4TU_ tykkäävät tästä.