Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Kerro itsestäsi

Viestiketju osiossa 'Yleinen höpinä' , käynnistäjänä Sm1lep1ll, 24.02.2014.

1. Sm1lep1ll

Sm1lep1ll Shiny Melooni

Tykkäykset:
    139
    Pisteet:
    165
    Mc:
    Sm1lep1ll
    Eli täällä viestiketjussa saatte kertoa itsestänne. Tein tämän viestiketjun, koska olisi mukava tietää millaisia henkilöitä oikeasti siellä Minecraft nimien takana on. Täällä ei tarvitse tehdä mitään listamaista viestiä jossa kertoo itsestään, vaan voi ihan lyhyesti kertoa itsestään ja omista harrastuksista sun muista.:) Ja ei todellakaan ole pakko kertoa mitään jota ei halua kertoa esim: Jos toinen kertoo ikänsä niin sinun ei tarvitse kertoa ikääsi jos et halua.

Eli itse olen 13-vuotias poika joka asustelee Ylöjärvellä. Ylöjärvi on ihan Tampereen vieressä/lähellä. Harrastan pesäpalloa ja tietysti tietokoneella istumista. Vapaa-ajallani en oikein muuta tee kuin olen Melondiassa, leiki koirani kanssa ja otan rennosti. Olen usein aika "leppoisa" ihminen ja en ota kaikkea niin vakavasti. Minun perheeseen kuuluu: minä, äiti, isä, 2 isoveljeä ja 1 isosisko. Saman katon alla asuu minä, äiti, isä ja nuorempi isoveljeni. Toinen isoveli ja isosisko asuvat jo omissa taloissaan:). Meillä on koira ja hevonen. Meillä on ollut 1 kissa, 1 marsu ja vielä vähän aikaa sitten oli 2 vuohta. Toinen meidän vuohista kuoli tuossa syys-marraskuun puolella (en nyt muista mikä kuu:D) joten toinen vuohista annettiin pois, koska hän ei hirveästi tykännyt olla yksin joten oli sille parempi että pääsi toisen vuohen seuraan. Eipäs tässä minulla muuta kerrottavaa itsestäni olekkaan paitsi, että nimeni on Topi:D. Eli tänne siis voitte kertoa itsestänne ja ehkä vähän perheestänne jos haluatte:)

2. emppu200

emppu200 |=-Meloonityyppi-=| Melooni

Tykkäykset:
    170
    Pisteet:
    385
    Mc:
    emppu200
    Moi! (Aika lupaava alku :D)

Olen emppu200 ja 12-vuotias poika. Perheeseeni kuuluu isä, äiti, minä ja 3-vuotias kultainennoutaja, Allu. Asun Tampereella ja harrastan koripalloa. Vapaa-ajallani yleensä oon treeneissä tai koneella. Koneella teen sekalaisia asioita, kuten katon videoita tai pelaan Minee.
    Elämänkertani loppu :D

3. Samppao2

Samppao2 Collector Melooni

Tykkäykset:
    781
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Samppao2
    (Kopioitu profiilistani)

Olen Samppao2, Melondian moderaattori "vahtimestarin" arvonimellä.
    Virassa olen ollut jo viime vuoden pyhäinpäivän ajoilta saakka.
    Melondiassa hommiani ovat tavalliset henkilökuntalaisen ja moderaattorin hommat, muun muassa tickettien hoito, julkisten rakennusten (esim. Spawnin) rakentaminen ja yleinen rauhan ylläpito kiroilun vahtimisen lisäksi.
    Olen myöskin Edgedalen kaupungin omistaja ja laajennan sekä huollan sitä aina ehtiessäni.
    Minä myöskin pidän huolen jokakuukautisesta pääkaupunkiäänestyksestä.

Olen enimmäkseen rauhallinen ja ymmärtäväinen sekä auttavainen mutta jatkuva kinuaminen, hokeminen ja kysely ärsyttää. (Kyselyllä meinaan saman kysymyksen toistoa enimmäkseen) En kiroa juuri ollenkaan mutta jos näet chatissa minun sanovan "*******", olen mitä uskottavammin koittanut sanoa saamari tai saakeli. Teamspeakissa tosin jos olet samalla kanavalla saatan kirosanoja välillä sujautella lauseiden väliin. (Olen pahoillani jos se inhottaa taikka häiritsee jotenkin)

Olen värisokea, jonka takia en voi auttaa jos asiasi koskee värejä jollain tapaa. Myöskin, värisokeuteni aiheuttaa sen että tummansinistä (&1) väriä ei saa käyttää chatissa paikallaollessani. En näe punaisia ja punertavia värejä hyvin mutta sen sijaan näen varsinkin tummansinisen niin vahvana että se vahingoittaa silmiäni.
    Joten muista olla käyttämättä kyseistä väriä paikallaollessani. Yhdestä kerrasta huomautetaan, toisesta potkitaan ja kolmannesta mutet ja saattaa tulla päivän tempbannit jos tekee tahallaan kiusaa värillä.

Harrastuksia minulla ei ole ellei lasketa minun pelaamistani ja piirtämistä. Olen tosin harrastanut jalkapalloa ja airsoftia. (Airsoftin lopetin sen kalleuden vuoksi)
    Piirtämisessä olen aika haka (itsekehu haisee) ja kuviani ovat esimerkiksi Valinnan Vaikeuden videoiden thumbnaileina toimivat ponikuvat Lentsusanin ja Peukkiksen skineistä. Parit muut kuvani löytää luomuksesi-osiosta.
    Musiikkimakuni on hitusen harvemmanlaatuista sillä kuuntelen enimmäkseen vain 40- ja 50-luvun musiikkia muutamien uudempien kappaleiden kera.
    En katsele televisiota paljon mutta olen silti vahva fani kahdelle sarjalle, Doctor Who:lle (et olisi ikinä arvannut) ja My Little Pony: Friendship Is Magicille. Näitä kahta lukuun ottamatta television katseltuni on CSI:ta, Criminal mindsin, The Walking Deadin ja elokuvien kera. (joskus pikkuisen Family Guyta ja Simpsoneita)
    Pelaamiseni koostuu suurimmaksi osakseen aika lailla Minecraftista Melondian ansiosta mutta sen lisäksi pelailen Wii:llä lukuisien retrokonsolien kera. (Esim. Nes, GCN, GameBoy ja PS2) Kyllä minulta myöskin Playstation kolmonen löytyy Xbox 360 kanssa mutta niillä en juurikaan pelaile. (jos haluat lisätä minut PSN:ssä tai XBL:ssä, tiedot ovat alhaalla)
    Kielitaitoni on englannin kohdalla todella hyvä mutta englannin lisäksi osaan jonkin verran venäjää ja ruotsia. (Sekä minimaalisen vähän saksaa ja ranskaa)

Lisää minut Steamissa!
    http://steamcommunity.com/id/samppao2
    Steamin lisäksi minut löytää muun muassa Xbox Livestä käyttäjänimellä Samppao2, Playstation Networkista (naurettavalla) Steelgamer98 nimimerkillä ja Skypestä myös samppao kahtena XBL:n lailla.
    Hyväksyminen XBL:ssä ja PSN:ssä voi kestää sillä en pelaa kyseisillä konsoleilla paljon. Skypeäkin käytän suhteellisen vähän.

XBL
    PSN
    Steam community

Ja kuten sanoin, olen Brony ja Whovian joten suosikit on pakko sanoa. :D

Suosikki tohtorini on kymmenes, David Tennant.

Ja suosikki ponini ovat Twilight Sparkle ja prinsessa Luna. :3

T4TU_ tykkää tästä.
  4. Kapsu2002

Kapsu2002 Moi:) Melooni

Tykkäykset:
    195
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Kapsu2002
    Ahaa nyt tajusin miksi et pitänyt siitä että kirjotin &1 värillä ilmoituksia chatissa :D. Lupaan etten enää tee sitä uuestaan. Sekä yksi kysymys eikös esim jos jossain elokuvassa on tumman sinistä niin vahingoittaako se sinun silmiä? Tai tuo tuolla oikeessa alanurkassa jossa lukee Suomalaista Peliseuraa tai tuo facebook merkki

Samppao2 tykkää tästä.
  5. Samppao2

Samppao2 Collector Melooni

Tykkäykset:
    781
    Pisteet:
    600
    Mc:
    Samppao2
    Väri voi tuntua toki silmissä monessakin paikkaa mutta satu se ei monessakaan. Minecraftissa sävy on juuri "täydellinen" silmilleni ja samoin myös värin tausta vaikuttaa. Esimerkiksi punaisella taustalla sininen sattuu meikäläistä helpommin kuin vaikkapa mustalla tai valkoisella. Myöskin, tuo "suomalaista peliseuraa" tekstin sävy poikkeaa sen verran että se ei edes tunnu.
    (Useissa väreissä erotan helpommin sävyerot kuin "normaalinäköiset") ( <-ei päde punaiseen)

6. Kapsu2002

Kapsu2002 Moi:) Melooni

Tykkäykset:
    195
    Pisteet:
    385
    Mc:
    Kapsu2002
    Selvä