Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

en saa tehtyä hamachi tekkit lite serveriä?

Viestiketju osiossa 'Ongelmat ja oppaat' , käynnistäjänä SpiderPig765, 25.11.2014.

1. SpiderPig765

SpiderPig765 Timantti VIP Timantti

Tykkäykset:
    25
    Pisteet:
    42
    Mc:
    SpiderPig765
    Eli siis joo oon yrittäny saada tekkit lite hamachi serveriä toimimaan mutta se ei onnistu.. Oon ladannu tekkit liten serverin, laittanu server.propertiesiin mun hamachi ip:n , kaverit on mun hamachi verkossa ja ne ON kirjottanu ip:n oikein. Pystyn itte pelaamaan serverillä mutta kaikille muille tulee "can't connect to server". Onko mitää neuvoja? (en rupee avaamaan portteja)

2. Pix3li

Pix3li <3 Html, CSS, Php Omistaja

Tykkäykset:
    2,528
    Pisteet:
    1,000
    Mc:
    Pixuh
    En kyllä muista tuosta hamachista enää paljoa kun siitä 2-3 vuotta on mutta eikös se hamachin ipv4 osote pitäny laittaa tolleen vaan server.properties tiedostoon ja portti antaa olla 25565 (tai sit koita ottaa kokonaan pois)

Sitten kaverien pitää olla samassa hamachi verkossa ja connectata hamachin ipv4 osotteella? Onhan samat tekkit versiot?

Myös ite en joskus jollekkin tietylle koneelle aikoinaan saanu hamachi servua asennettua mutta toisella koneella toimi :D

SpiderPig765 tykkää tästä.
  3. SpiderPig765

SpiderPig765 Timantti VIP Timantti

Tykkäykset:
    25
    Pisteet:
    42
    Mc:
    SpiderPig765
    Juu kaikki noi asiat on kunnossa mutta ei vaan toimi :D ton saattas ehkä aiheuttaa windowsin palomuuri jos se joillaki koneilla toimii ja joillaki ei, mutta en oo varma...

Viimeksi muokattu: 25.11.2014