Monipuolista minetystä!

Suomalaista minetystä jo vuodesta 2012. Ip: Melondia.fi Koe lisää rekisteröitymällä ja kirjautumalla sisään!

Valitse taustakuva

  1. Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota parhaan käyttökokemuksen sivuillamme. Jos jatkat sivustomme käyttöä, oletamme että hyväksyt ne. Lue lisää

Auttajien tokenijahdin voittajat!

Viestiketju osiossa 'Uutiset' , käynnistäjänä Pix3li, 18.04.2015.

  1. Pix3li

    Pix3li <3 Html, CSS, Php Omistaja

    Viestejä:
    1,950
    Tykkäykset:
    2,528
    Pisteet:
    1,000
    Mc:
    Pixuh
    Kaksi viikkoa on kulunut ja auttajien aktiivisuutta on seurailtu. Teimme suuren johtopäätöksen ja potkimme auttaja-urastaan pois yli puolet ja jätimme vain ne jotka osoittavat aktiivisuutta ja auttamistaan!

    Tokenipalkinnoille selvisi kolme ahkeraa auttajaa jotka erityisemmin huomasimme auttavan pelaajia:
    - Pakkasukko
    - Sopuli101
    - avrillavigne11

    Onnea heille! :)

    Tulevaisuudessa auttajaksi on hankalampaa päästä ja vaadimme hyvää ja panostettua hakemusta. Heikot hakemukset hylkäämme suoraan.
     
    Toadi, Avrill, T4TU_ ja 5 muuta pelaajaa tykkää tästä.
  2. Starly

    Starly Melooni Vip Melooni

    Viestejä:
    114
    Tykkäykset:
    132
    Pisteet:
    150
    Mc:
    Starly00
    Hmm... Onnea tosiaan! Mutta eikös Sopuli101 ollut jo valvojan koe-ajalla? Mielestäni kyllä olin serverillä kyseisenä aikana, vaikka unohdinkin koko tokenijahdin päivän, kahden ilmoituksen jälkeen. :rolleyes:
    Mutta olin silti, siitä huolimatta serverillä aktiivisesti reilut 13h viimeisimmän viikon aikana, joka on toden totta aivan liian paljon, minun mielestäni. Uskoisin, että olin (ainakin ontime:n mukaan) aktiivisin, mutta enhän minä sitä tiedä.

    En myöskään nähnyt lentsusania serverillä kertaakaan aikana (3.4-17.4) ja Ahma67:n vain muutaman kerran.

    Myöskin, ensimmäisessä ilmoituksessa luki "50 tokenin palkinto viidelle aktiivisimmalle auttajalle..." Mutta tässä mainitaan vain kolme.

    Toivoisin todella selvennystä kysymyksilleni.

    Terveisin: Starly00​
     
    Viimeksi muokattu: 18.04.2015
  3. Pix3li

    Pix3li <3 Html, CSS, Php Omistaja

    Viestejä:
    1,950
    Tykkäykset:
    2,528
    Pisteet:
    1,000
    Mc:
    Pixuh
    Meillä oli tässä pieni jippo että kerroimme väärät auttajien valvojat koska muuten olisitte auttanut vain kun kyseiset "valvojat" ovat onlinessa. Emme myöskään päättäneet voittajia ontimen mukaan vaan heidän jotka auttoivat koko kahden viikon ajalla aktiivisesti. Sopuli oli kyseisen ajan suurimmalta osaltaan vielä auttaja.
     
    Sopuli101 ja Starly tykkäävät tästä.
  4. Apu

    Apu quit w Melooni

    Viestejä:
    116
    Tykkäykset:
    234
    Pisteet:
    285
    Mc:
    dqj
    Pakkanen voitti :3
    Onnea kaikille!
     
    Pakkasukko tykkää tästä.
  5. Pakkasukko

    Pakkasukko Jääpalikka Melooni

    Viestejä:
    228
    Tykkäykset:
    258
    Pisteet:
    490
    Mc:
    Pakkasukko
    Ketkä sitten tarkkailivat Auttajia kun he joitten tehtävä oli tarkkailla ja seurata niin olivat poissa?
    Vai oliko se niin että jokainen henkilökuntalainen osallistui Auttajien seurantaan kun vain kerkesivät?
     
  6. Tylsis

    Tylsis Ex. Rademoottori Melooni

    Viestejä:
    176
    Tykkäykset:
    234
    Pisteet:
    285
    Mc:
    Tylsis
    Oijoi... en kai mä saanu potkuja?